En framtid, varför? Vad söker jag?

Vad är de där ute som lockar mig, drar mig framåt?

Som hela tiden får mig att vilja mer, se mer få mer.. upptäcka. Att jag är nyfiken är ingen nyhet, att jag är envis, nej inte de heller.
Jag är hela tiden så fruktansvärt nyfiken på vad nästa dag har att ge, helgen nästa vecka, att jag ibland är på väg att gå och lägga mig igen precis när jag har gått upp bara för att tiden ska gå fortare.

Men grejen är den, att jag vette fan vad jag har brottom till hela tiden.

Stress, ett enormt element i mitt liv, kretsar kring mig, i mig hela tiden, vardagligen. Jag stressar till och från tåget, på jobbet. Jag stressar vid ett rödlyse när jag kör bil.
Varför har jag så förbannat brottom hela tiden?

Jag undrar själv varför jag är så jävla rädd för att trampa på bromsen låta absen jobba lite om de är halt och istället titta på omgivningarna.'
Jag är fan aldrig nöjd, har jag fått skorna jag älskar och ville ha, ja då har jag ingen klänning som matchar så då måste jag ha det också.

Hur kan man aldrig vara nöjd när man ändå har det stört jävla bra?

Jag svär också, hela tiden. Titta uppåt hur många svordommar hittar du? Jag hittar alldeles för många, sjukt lustigt.

Just nu, måndag kväll, sitter hos ch med keps på huvudet, tittar på bounce och en öl i handen, varför?
Jo för att jag är sjukt jävla missnöjd! Med vad?
De undrar jag fan också!

Finns inget att klaga på eller vara missnöjd över med mitt liv ändå klagar jag hela tiden... jag måste fan sluta med de och börja uppskatta de jag har.

Nu... ska jag sätta mig i soffan och vara missnöjd över att istället för att försörja mig på dans som jag älskar och som är min dröm, har jag gått och blivit kontorsråtta.

Ha en underbar kväll, fan vet hur min slutar!

/ Boxarn

Kommentera

Publiceras ej