En till vecka har passerat. Har inte mycket att förmedla då jag majoriteten av veckan inte ens lämnat min lägenhet.



Ledighetskomittén dag 8: Måndagen gick ut på att vara as bakis efter helgens äventyr. Så då hände de inte så himla mycket


Ledighetskomittén dag 9: Tisdag, och min favorit Psyktant på besök. Att jag och Empan tramsar när vi är med varandra är väl ingen nyhet. I tisdags kliver min älskling innanför dörren. Hennes naglar ser inte riktigt kloka ut har jag konstaterat på en halv sekund, så några timmar senare har hon långa fina naglar!



Garderob rensning här näst. Tjejer ärver ju majoriteten av sina kläder från sina kompisars garderober. Så hon är inte sen på att gå igenom mina saker som jag inte längre vill ha. Men bland allt detta hittar hon även alla fula saker som jag en gång i tiden tyckte var snyggt.

Med världens garv håller Empan upp en liten rosa kjol med volanger  och bara gapar :-" Jag kan helt ärligt inte förstå att du haft den här på dig en gång i tiden, jag dör om jag ser dig i den idag!!"
Sagt och gjort, på med en liten rosa kjol och ett alldeles för kort linne, upp med håret i toffsar och på med spice girls!

Min favorit psyktant är inte sen på att slita upp sin mobilkamera och filma! Hur jag ser ut i en liten rosa kjol går att skåda här nedanför!


 


Jag inser att det får vara nog, upp med håret i en toffs, och på med normala kläder, sen lagas det middag! Wookgrönsaker, Thaisås och ris. Mycket gott!
Desperate Housewifes och sen begav sig Empan hemmåt.

 

 

Vi är så sjukt jäkla snygga! De där kläderna kommer jag aldrig mer sätta på mig!

 

 

Ledighetskomittén dag 10: Onsdag, vad ska jag säga.. tog en tur med dammsugare och golvmopp genom lägenheten, igen! Finns inte så mycket annat att göra. Träffade bästa Våfflan en stund!

 

 

Ledighetskomittén dag 11: Torsdag sov bort nästan hela dagen, vaknade 12.30 av att lilla Bus hoppar upp och står och spinner på min mage! Dagen har jag tillbringat med att städa lite, söka jobb och lekt med katten.
Våfflan komförbi och utfodrade mig med McDonald´s mat, han tycker inte om att jag lever på proteinpulver...

Nu sitter jag i soffan, bloggar, byter statusuppdatering på facebook var 5:e minut och ska snart ta en dusch. Imorgon är det arbetsintervju, sen är det fest!

 

Sov gott!

 

//Betzén

1 kommentarer

Johanna

22 Mar 2010 13:22

Äsch den där outfiten va ju ashet ju!!

Kommentera

Publiceras ej