Jag har på senaste tiden funderat väldigt mycket över vänner. Jag har haft sån fantastisk tur, för jag har så mycket bra vänner i  min närhet.
Människor som ringer och frågar hur jag mår, vänner som kommer förbi med pizza när jag är ledsen, vänner som garvar åt mig när jag snubblar runt på fyllan.

Människor som matar mig med popcorn på bio, människor som grattar mig när jag fyller år och önskar mig lycka till inför nya utmaningar.

Jag tycker själv att jag har sådan otrolig tur som får ha alla dessa fantastiska människor i min närhet. Sen är jag så lycklig över att jag får möjlighet att komma in i nya människors hjärtan och liv.

Senaste snart året har jag haft möjligheten att få lära känna en till fantastisk människa. Någon som är som mig, någon jag kan skratta och ha roligt med.
Efter alldeles för många timmar framför facebook kom vi fram till att vi är Hotdog & Köttbulle.

Så det här inlägget är dedikerat till Emmy! En helt otrolig tjej med ett hjärta av guld och båda fötterna på jorden!

Tack för att du har kommit in i mitt liv hjärtat! Om fler människor vore som dig skulle den här jorden vara berikad med massor av skratt och kärlek.




2 kommentarer

Emmy

02 Apr 2010 00:08

Men hjärtat!!!!!

Att jag inte sett detta förrän nu är skamligt.. Jag skäms.. Det där var det gulligaste jag har sett.. Och jag känner exakt lika dant för dig.. Det är du och jag min hotdog, vi mot världen.. Hoppas vi kan fira påsken tillsammans någon dag som två virriga nykläckta kycklingar kan vi vandra runt på Lidingös gator.. :P



Love!

joz

21 Apr 2010 12:00

du har också blogg :D

Kommentera

Publiceras ej