Förut hindrade jobbet mig från att komma till gymmet. Nu har jobbet snarare blivit mitt efedrin.

Ju mer pissed off jag är när jag går från jobbet, desstu mer orkar jag på gymmet.

Att sätta musik i öronen, starta bandet och bara springa bort all ilska är helt underbart. Känslan av att det bränner i benen och svetten rinner är för mig fantastisk. På gymmet kan jag stänga av omvärlden.

Det spelar ingen roll hur jag ser ut eller vart mina tankar vandrar, jag är där för min skull och enbart för min skull. Jag har inga måsten, inga krav förutom att jag själv ska känna mig nyttig och glad när jag går därifrån.


Idag är det fredag och en fejkbränna från spray burk väntar. Jag kommer tyvärr lukta bacon av de, men de är priset man får betala för att se lite brun ut i dessa kalla mörka tider.
Imorgon fyller jag 22 år och en fest med glitter och glamour kommer göra min dag fantastisk. Jag ser fram emot att fira min födelsedag med alla mina nära och underbara vänner! Men först ska jag jobba klart och städa upp i mitt hem så det är rent och fräscht imorgon!

Ha det bäst, trevlig helg /Betzén

Kommentera

Publiceras ej